haha..smart ja e då!


2008-10-29 @ 16:56:59

nya kameran som kom idag är laddad o allt, men ja mitt pucko tog för givet att mitt minneskort till min gamla kamera skulle passa. Inte visste ja att de finns olika storlekar. Så går just nu bara o ta tre kort med kameran, vilket inte känns så givande. O vet i sjuttsiken om ja tänker sitta här o beställa ett kort nu när frakten kostar, o när ja dessutom vet att jag antagligen kommer åka till stan på fredag eller lördag. Nää.. då väntar ja hellre. Ni får stå ut me att de kommer va lite bildlöst här sålänge. Kanske kan ta några magbilder med telefonen däremot. Får se..men de blir nog imorn i så fall.

Ska iaf surfa runt lite o se hur mkt minneskort kostar.

HAr varit o fikat hos mor.Emma o william va där. Kunde inte motstå, var tvungen o hålla honom i ett par minuter. De hade varit hos distriktssköterskan igår o vägt o mätt honom. HA väger nu 8,2 kilo och är 66 lång. Så går inte o bära honom en längre stund. mosters lilla sötnöt :)

Längtar till vår lila bebis kommer.. hoppas tiden går fort så de blir snaaaart.

kramis







Kommentarer
Postat av: elina

det är en fantastisk känsla :) haha det där med kameran har vi gjort samma sak ;P inte kul att bara kunna ta 3-4 bilder... :P

2008-10-29 @ 17:21:36
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback