Segarsöndag.


2008-10-05 @ 15:34:08
idag är verkligen en sådan där dag när man bara vill ta de lugnt o inte göra någonting. Varit hos mor o far i några timmar. Emma o william kom ju så vi va tvugna o vara kvar o se när han låg nakenfis på en filt på golvet o myste.Så söt ju! sedan åkte vi en sväng så farsan avundsjukt fick provköra vår bil. Sedan har jag kört lite med. Världens skönaste bil o köra kan jag ju säga att det är :)

Igår kom darlingen hem rätt skapligt ändå.lyckades hålla mig vaken till tolv då han kom hem. Sedan låg vi i sängen o kollade på tv en liten stund o bara myste o pratade en massor. Det var längesen vi hade de så trevligt kan jag säga. skönt!

Inge vidare väder är de idag heller. Har blåst som satan inatt, och nu regnar de massor hela tiden. Har varit o hyrt en film som vi ska se på sedan för man blir galen av o bara gå o glo ut genom fönstrena hela tiden ju!

Idag ska jag göra lax i ugnen åt andreas, själv ska jag äta upp den stora feta snitzeln som blev över igår. Mums!

va händer hos er?

kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback