Shopping


2008-10-16 @ 18:26:58
Var ju först i mjölby en sväng igår o köpte detta på kappahl



tre par byxor ( var välj 3 betala för 2), en plyschdress med katter på (nedsatt pris), tossor (nedsatt pris)


sedan detta på gekås idag.



Strl 62:Ett par jeans, ett par svarta mjukisbyxor m älg på bakficka, e body, o en pyamas me fötter.



strl 56: en plyschdress, en pyamas utan fötter, kortärmad body, tre bodys med lång ärm varav en mönstrad.


babyfilt, strumpor i olika storlekar, babyhjälmmössa, badkappa/filt disney



plastad frotte i olika storlekar, täcke, kudde, två påslakanset och två drapålakan till spjälsäng



kuddar, täcke, påslakanset till babykorgen, skötbädd, tvättlappar, amningsinlägg, tvättservetter, babyolja, babyshampo, nappar, nappflaska alfons.
ja gott folk..de va väl allt ja hade idag. ska ta de lugnt framför tvn nu o plocka klart på allt imorn






Kommentarer
Postat av: brallan

åååh vaad mkt fint ni köpte!! mkt av det kände jag själv igen från vår runda på gekås =) hoppas er dag för övigt var trevlig! kramis

2008-10-16 @ 18:39:24
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: erika

åå vill oxå köpa massa nu fast jag redan har en hel del hehe

2008-10-16 @ 19:09:23
URL: http://taby.blogg.se/
Postat av: Din älskling!

verkligen superfina grejjer du köpt =) va d mkt folk på ullared?

2008-10-16 @ 20:52:43
Postat av: johanna

hah känner igen en massa va grejorna du köpte som vi osså köpte:) Eh så fina... men jag håller med om att det är jättesvårt att gå förbi de där fina flickkläderna:)



okej vi har ungefär 3 h med en liten paus så det är inte så jättelångt men roligt är det..:)



å den där nerven i rumpan, den är härlig den, tur att du är ledig i morgon för då lär du känna av den:/

Hoppas du hade skoj:)

kram

2008-10-16 @ 21:00:56
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Ååååhhhhh så fina saker som du har köpt.... såå gulliga...=) Har börjat få mer foglossningar nu på bara ett par dagar o känner mer o mer tyngd neråt... Så förhoppningsvis så e det inte långt kvar..=) Börjar faktiskt att bli riktigt jobbigt nu på slutet.. har haft foglossningar innan oxå men absolut inte så här..gör ont när jag går..Plus att jag säkert har gått upp lite till i vikt..iii.. :S

Så nu längtar jag verkligen tills det e dax för bebben att komma ut..ti hi...=) Skulle oxå vilja ha ett åsnt där nalle Puh påslakanset... men det e ju en bit för oss att köra härifrån till Gekås.. undrar egentligen hur lång tid det tar...hmmm... Vad kostade det? Hoppas att allt e bra med er..=) Kram kram

2008-10-16 @ 22:20:45
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: carro

haha oj sorry,, d va min kille som skrev t mej på min blogg,, o tagit bort mitt ändvändar namn... haha så tokigt,, så ja e din älskling då ;) haha.. förlåt..

2008-10-17 @ 11:44:42
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback