Tisdag ---> 76% avklarat


2008-10-07 @ 15:10:42
sitter här framför datorn o tar en liten lugn stund. Varit ytterligare en ond dag idag. Men är bara fyra sådana kvar nu så klagar inte :)

IDag fick en arbetskamrat åka in till bb. Det är beräknat den 15:e o de åkte redan nu. Hoppas de får bli kvar så de inte blir hemskickade igen :)

Känner att ja inte har så mkt o säga idag faktiskt..lack of inspiration.

Ska åka in till mjölby sen o gå på infoträff hos försäkringskassan. Ska handla om föräldra´penning-hoppas att de förklarar bra för jag fattar inte ett jutta just nu kan jag avslöja! E nog kanske rätt trög!

Påminde just min sambo som sitter o är jätteinne i någon inomhusfotbollsmatch att han måste ringa till socialen, o han svarade bara mmm. Som vanligt så va han väl långt borta härifrån när han svarade för tror inte ens han vet va han svarade på..haha! Jag vägrar o ringa till socialen. det får faktiskt han göra...så de så!!

nähä..ha en trevlig eftermiddag så kanske jag skriver nåt senare

kramar






Kommentarer
Postat av: johanna

ja du det kan bli tidigare än du anar, vet man inte.. hah

2008-10-07 @ 17:16:15
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: brallan

ja detta med föräldrarpenning är inte det lättaste. förstår inte varför dem gör det så krångligt? riktigt onödigt :/ men jag hoppas vi båda får våra pengar fast vi inte fattar mkt av det :D kramis

2008-10-07 @ 19:32:36
URL: http://braaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback