Torsdag


2008-10-30 @ 08:51:17
Usch..e kallt ute idag. Är en grad o frost överallt. Vilken tur att andreas har köpt skrapa till nya bilen som ja tjatat på honom om i flera veckor..NOT! han e lite seg den mannen, om ja får säga de själv.
Var rätt kallt i morse me när ja gick upp, kan inte varit mer än 17- 18 grader. Men värmen spred sig snabbt såfort ja började elda =) skönt de, e riktig mysfaktor med kamin o sen så är fördelen att de värmer upp snabt med.

Pratade me sis nyss hon undrade om ja ville följa med henne o william till linköping en sväng. De tackar man ju inte nej till. Hon börjar bli trött på å bara gå hemma nu stackarn, men ja tror de blir bättre sen när våran bebis kommit me. Då kan vi ge oss ut o gå å hitta på lite ihop. Just nu e nog inte ja så rolig så..stel som en pinne, går lustigt för de drar i skinkan. HAHA, folk skulle må av o se mig va ute o gå på långpromenad nu.

Ska ta o kolla efter ett minneskort nu när vi ändå åker tänkte jag.  Tyckte de va roligt att man fick följa med till stan en sväng. För hade inte tänkt göra nåt speciellt idag i alla fall. Målningen kan vänta.. o möblerna till tvättstugan kan ja sätta ihop senare idag eller imorn ju.

Sugen på att baka me..men de får man ta nån dag sen. Har ju typ tre veckor på mig till andreas fyller så. O sen e de två veckor emellan sedan fyller jag =) Hoppas bebisen inte kommer den 5:e bara.. tycker den förtjänar en egen födelsedag.

nähä..om man skulle ta tag i sitt liv nu då

hörs senare mina vänner

kramis






Kommentarer
Postat av: carro

hihi låter som min kille det där ;) hehe.. hoppas din dag blir bra kramar

2008-10-30 @ 13:31:39
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback