äntligen


2008-09-24 @ 18:43:42
äntligen har jag lyckats städa klart. Har bara kvar o lägga på mattorna på golven; de får bli när golven torkat. Usch..nu blir det inte mer idag. Ont i svanken o i lår/vader.. lär nog bli en krampfylld natt igen vill jag lova!

Ska bara ta de lugnt nu o se lite på tvn. Tänkte se på christine sen vid sju o avnjuta en smörgås o lite varm choklad till. Såå mumsigt o mysigt så. Sen blir det väl förlossningskliniken klockan åtta som vanligt och riskförlossningar efter det om jag orkar.
Idag är det exakt en vecka kvar till Grey's anatomy börjar igen. Så nästa onsdag vid nio kommer man sitta bänkad framför tvn- galen anhängare som man är :) Vad jag längtat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback