Buffelibuffelibuff


2008-09-22 @ 17:02:22
sitter här med datorn i knäet. liila grodan i magen sparkar o buffar runt som vanligt. Är så mysigt. Brukar ta en stund varje dag då jag lägger mig på soffan, drar ner byxlinningen liten så magen e i vädert sen ligger ja där o bara tittar o tittar på magen..för varje gång det buffas runt så syns det jätteväl när man tittar. Ena stunden e grodan mest på högra sidan o andra stunden på vänstra. Gud så mysigt. tänk att de verkligen ligger en liten människa därinne i magen..det är stort! något vi själva gjort ju :)

På onsdag är det dags att hälsa på hos barnmorskan igen. Hoppas man inte gått upp alltför mkt sedan sist o att måttet är hyfsat o att man inte har dåliga värden. :)

vad jag längtar. Vill att du ska komma ut snart ju min lilla groda..men de dröjer förhoppningsvis elva veckor till minst.






Kommentarer
Postat av: carro

hehe va myssigt när det sparkar såå.. ja kände min första starka spark igår <3 helt underbart. jaa fatta att det e en männsika där inne.. som man genom kärlek har skapat..

2008-09-22 @ 17:11:32
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback