en tidig söndagsmorgon


2008-09-07 @ 08:09:05
vaknade för en halvtimma sedan o kände att jag inte kunde sova mer. Så mkt tankar som far runt i huvudet. Försäkringskassan, vattenfall jaa..allt möjligt. DEssutom hade jag en lustig dröm som fick mig o ligga o fundera på den med!

usch..känns som de e så mkt vi ska hinna med nu. Vi ska helst få upp vårt staket innan backen börjar frysa till is, tvättstugan ska göras iordning, Barnkammaren ska fyllas med saker.. har lite smått panik. Men vet ju ändå att förhoppningsvis så jobbar man bara cirka en månad till. FÖRHOPPNINGSVIS JA!

Tröstar mig själv med att det börjar nya avsnitt av one tree hill ikväll på kanal5 18.00, det är efterlängtat!

nää..ska nog ta mig lite frulle, o en apelsin :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback