haha


2008-09-25 @ 16:18:45
tänk vad man kan frösumma sig själv. sitter o tittar lite på gamla bilder. Då såg man iaf ganska vettig ut i hyn o så. Nu kan de gå en vecka innan man kommer på att man inte plockat ögonbrynen, o att raka benen börjar bli lite smått jobbigt. Tur dock att det inte är sommar, för bikinilinjen går inte o se längre ju..HAHA. o ansiktet är så blekt. Inte törs man sola solarie, och smink..vem orkar me de när man ändå bara ska jobba o gå hemma odra. Fy vilken slusk ja blivit!!

 
                                saknar't<3






Kommentarer
Postat av: Tezzan

ler.... ja jag hålelr fulsltändigt med dig..man orkar inte hålla på så som man gjorde innan..men det får helt enkelt vara så..ti hi..får ta tag i det sen efteråt igen..=) Men man känner sig såå blek o glåmig o tråkig... det tycker jag oxå.. JAg solade oxå solarium innan men vågar inte göra det längre.. Men sen ska jag ta tag i det igen..=)KRam kram

2008-09-25 @ 16:42:38
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback