Huh.


2008-09-29 @ 18:40:19
Då var den första arbetsdagen avklarad och gjord. Tänk att om två veckor kanske man inte behöver jobba mer på ett o ett halvt år cirka :) skulle va skönt o få va hemma o vila upp sig lite.

Har idag väldigt ont i svanken/ena skinkan. Vad kan de bero på? har ofta haft ont där på sistone ju. Man blir så stel av att jobba och det är de områdena som är värst.

När jag kom hem från jobbet så satte jag igång o laga mat. Idag blev det biffar, sås, potatis o lingonsylt. Det var jättegott!  Sedan cyklade jag en sväng till byn, handlade lite o hälsade på rara ellen en stund. Hade ju en bok o hämta ut på ica med så. Syrrans lilla son på fyra månader har gjort pricktest för han fått massa utslag. Det visade sig att han inte tål mjöl,råg och mjölk. Så kan inte hålla på å baka massor när stora syster är i närheten. Då är det ju synd om henne. Undrar om det är vanligt att bebisar blir allergiska mot sådant när de ammas?

Nää..jag orkar verkligne inte lägga ut några kort idag heller. Kanske imorn? Just de..imorn ska vi ju in till rejmes o provköra en v70 flexifuel. Hoppas den går bra så vi kan beställa en sedan :)

Hoppas alla har en trevlig kväll!

kramis






Kommentarer
Postat av: carro

haha aa precis. klarar inte av när dom skämer ut sej.. men e ju bara, bra som kvalar nu så.. ska nog inte va nåra kassa med.. hehe.. trevlig kväll allfall :D

2008-09-29 @ 18:50:13
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag tror att smärtan är början till foglossning för så började min, kolla med bm nästa gång du är där, hon vet nog bäst!



Vi har osså köpte en v.70 inför bebisens nedkomst, känns som en familjebil..



kram

2008-09-30 @ 09:14:33
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: johanna

Ah mysigt på lucia, har en kompis som osså har bf då! Nej vi kunde inte kolla kön på UL för barnet låg i kors med benen nere i bäckenet då, den var ju så liten när man var där, endast 200 g och nu väger den väl 2-3 om inte mer haah... vet ni?

2008-09-30 @ 09:21:29
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback