Huh


2008-09-23 @ 16:30:45
då var tisdagen gjord med då! har avnjutit en middag bestående av tacos med älsklingen, det var jättegott :) Nu sitter ja här o surfar lite grann. Fick se något mobbat; skickade ett mail till försäkringskassan för mer än en månad sedan om att vi ville gå på en infokurs om fp, fick svar på mailen idag först. Mobbat eller vad? De är så slöa så det är inte sant!

Imorn har jag sovmorgon. Kan sova två timmar mer än ja brukar på morgonen om jag vill. Så det ska jag försöka göra. Kan inte va så svårt :) Sedan ska hjärtat o ja åka till barnmorskan. Hoppas allt står rätt till :)






Kommentarer
Postat av: Tezzan

Nej alltså jag var int eiheller trådsmal innan... vägde 65kg o är 1,70cm lång.. men dem där extra kilona går man lätt ner sen..ti hi... Vi har bestämt att om det vlir en flicka så ska hon heta Alicia Isabella,Alicia har vi tagit ur luften o Isabella efter min mamma,Blir det en pojke så ska han Heta Albin Egart,Albin e taget ur luften o Egart e efter Jocces älskade bortgångne morfar... ni då?Kram

2008-09-23 @ 17:07:54
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: carro

kul med bm besök =) ska ni lyssna på hjärtljud elle? haha såg oxå det med massa snoppar.. guud va äckliga dom va.. haha ja snyggare har man ju sett ;)

2008-09-23 @ 17:54:34
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback