hur ska man orka?


2008-09-19 @ 16:42:44

huh..har precis legat på golvet på toan o torkat i duschen. Såg förjäkligt ut där på kaklet.. kan säga att det var riktigt jobbigt. Känns som allt bara blir jobbigare o jobbigare nu. Och ´jobbigare lär det ju bli..hahah! Vet inte om jag orkar damsuga överallt me..måste nog ta de lite lugnt nu, får bli damsugning imorn kanske?

Ringde till försäkringskassan förut. Men de kunde ju självklart inte se om jag hade fått penningen beviljad eller inte.. men de skulle skriva en notering om att de skulle ringa mig såfort de va klart. Så  hoppas att de ringer nästa vecka. Kommer säkert inte få veta..då blir ja sur!









Kommentarer
Postat av: carro

ja har me städat toan idag =( inge kul med d behövdes .. hihi ok bra då vet ja.. :) ja precis orkar inte göra nått idag.. helt slut efter veckan.. vart ute o gått 3 timmar me.. så d får duga.. ha en trevlig kväll nu

2008-09-19 @ 17:10:19
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Alina

Gör gärna sextestet som finns i min blogg:) Ha det bra! Kramar

2008-09-19 @ 17:12:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback