lite läsning i mörkret


2008-09-14 @ 17:06:31

När det är såhär mörkt o kyligt ute tycker jag att det kan vara mysigt att krypa upp i soffhörnet o läsa en bra bok. Två böcker som jag läst o som passar mig alldeles ypperligt just nu är Belinda Olssons två romaner om nyhetschefen Agata Hansson. Gravidchock-reporter erkänner och sedan fortsättningen Otrogen på öppen gata. Riktigt bra läsning om jag får säga det själv, och jag kan lova att det bjuds på många skratt. Finns i pocketformat på bokus bokhandel här på nätet, de kostar inte ens 40:- styck.









Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

På självaste lucia! Våran är beräknad till 22a januari, så vi har ett tag kvar!

2008-09-14 @ 17:07:36
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback