oj oj ojj då, så synd de kan vara om honom!!!


2008-09-13 @ 15:38:21
läste nyss rubriken på expressens hemsida. Att Anders Eklund som mördade egnla blir hotad i häktet. Varför ska de va så jävla synd om honom för? Det är väl sådant man får ha med i beräkningen när man begår så hemska o vidriga brott eller?? Usch..tål inte o se fanskapet ens. Han är sjuk, sjuk i huvudet! Och att tänka att jag träffat honom flera gånger o serverat mat till honom o att han har flirtat med mig. Det är för mig ett enda stort kräksmecka att de kunde varit jag. Men värst av allt är det för hans offers familjer som förlorat de bästa de haft i livet..något de aldrig kan få tillbaka. och då ska han sitta o klaga på att han terroriseras i häktet!






Kommentarer
Postat av: carro

uch har du sett han?? o serverat mat t idioten.. blää på han assa

2008-09-13 @ 15:47:28
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback