sovmorgon o fortfarande trött


2008-09-24 @ 07:18:20

usch.. känns som jag sovit ännu färre timmar än vad ja brukar trots att jag gick o lade mig tidigt och trots att jag fick sova två timmar längre. Lustigt värre! Har iofs vaknat många gånger inatt med kramp o toabesök. Men har ju ändå sovit längre än ja brukar.
Ska snart ta o göra iordning lite frulle. Älsklingen kommer hem snart, sen ska vi åka till barnmorskan i mjölby. Hoppas allt går bra :)

Sen blir det jobb i fyra timmar..så skönt o jobba halva dagen bara :)







Kommentarer
Postat av: carro

hehe ja d va faktiskt gott inte kunnat äta pizza under hela graviditeten.. men nu gick det igen :D

2008-09-24 @ 09:55:05
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Neee sant det e inte så mycket egentligen... Ja alltså jag fick svar typ precis innan jag skulle gått på havandeskapsledigheten.. så dem e jätte tröga med det...

2008-09-24 @ 10:19:16
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback