tröttast i östergötland


2008-09-23 @ 19:39:56
e frågan om det inte är jag.. är så trött nu. Har stått ute o kollat på A o svärfar när de satt upp staket. Blir jättefint. Men det blev kallt ute o jag fick ont o fötter o rumpa efter o ha stått läänge så gick in istället. Och nu är det kolsvart ute visst, det mörknar på fort.
Ja vet att ni tänker att herregud; stå i en o en halv timma är väl inget. Men har stått i åtta timmar i sträck på jobbet me o samtidigt lyft tungt, och gjort jobbiga rörelser. Så de känns faktiskt..Tar emot.

Nää..ska inte klaga mer. Ska nog ta mig en macka faktiskt. Är lite sugen..hönökaka med ost. MUMS :) Lite varm choklad med kanske?






Kommentarer
Postat av: brallan

haha ja jag har fått höra från många nu att dem är nyfikna men jag avslöjar det snart ;) hååååll ut ;) kramis

2008-09-23 @ 19:57:07
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Mm vad gott med varm choklad!!



Ja det är snart ett år sedan hihi, man hänger knappt med. Vi håller på att planera lite ja=)

2008-09-23 @ 20:07:09
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: carro

hehe nee dagen har avrit skön o slapp.. pizza på stan med killen. lite shopping.. o träffade moster.. :D

2008-09-23 @ 21:01:51
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Usch gumman!Du måste ta´t lugnt nu när du är i det välsignade tillståndet..ti hi... Ja du vet att man kan få Havandeskaps ledighet om man ahr ett jobb där det innebär att man har tunga lyft o att det är ansträngande.. Tror att man får 90% av lönen då.. Jag blev sjukskriven 3 veckor innan min havandeskaps ledighet för min kropp orkade inte... Jag var hos barnmorskan idag o vägde mig o fick jätte ångest... Jag vägde 91,4kg... har aaaldrig vägt så mycket i heeela mitt liv.. o jag har ändå ca 6 veckor kvar... Jätte fina namn förresten.. gillade allihopa... Då får vi se vad det blir för nåt när er bebis kommer ut..=)Hoppas att du vilar dig ordentligt nu efter en sån tuff dag..Kram kram

2008-09-23 @ 21:21:10
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback