blev inga dojor* =(


2009-04-16 @ 18:16:30
glömde o berätta att elliott inte kommer bli stolt ägare till de där skorna jag visasde. hon som har skoaffären hade fått mejl i helgen om att de inte fanns, de va ju synd..för hon hade ju iaf kunnat beställa dom.. så kunde de inte sagt de direkt när hon beställde.

verkar som att leverantören har dåligt koll på sitt system

så nu är vi återigen igång o jagar babyskor.. såg att lindex hade ett par söta  Skor Vit99 kronor kostar de- rätt fina va?






Kommentarer
Postat av: vera

ja, det är så skönt. och jag har varit så duktig och sparat det mesta!

så jag sparar ju lite pengar sen :P



här är allt bra. så skönt att vara tillbaka i storstan igen, var ju i jkpg i 9 dagar! det räcker gott och väl! :D



yes, hon är inte stilla alls. hon vänder sig både från rygg till mage och tillbaka. har jag märkt, jag har inte sett från mage till rygg, utan bara sett när hon ligger på rygg igen :P



hur länge har e ätit gröt nu då? går det bra? äter han mycket utav det?

kram

2009-04-16 @ 18:34:36
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback