Denna dagen slut me


2009-04-07 @ 18:30:14
Då var denna dagen slut snart med då.. varit en bra dag. Var ju på öppet hus idag, var jätteroligt. Elliott var vaken o va med hela tiden. Emelie och saga var där med och så kom Tina, Elma o Elton oxå.  Elliott låg massor på magen idag o busade, o stod upp med såklart. Saga var så duktig. Hon kan nu vända sig från rygg till mage. va jättegulligt o se =)

Efter öppna huset tog vi en långpromenad elliott och jag, han var nog trött för han sov under hela promenaden. Var väl allt bus o stoj  som gjorde sitt kan jag tänka mig.

försökte få elliott att förstå hur man skulle göra sen när vi kom hem, vände på honom från rygg till mage och från mage till rygg flera gånger. Vet inte om han snappade upp nåt, men flinade gjorde han iaf min lilla sötnos =)


Vid halv fyra tiden så ringde det på ringklockan här hemma, var mamma o syster o willam som var ute och gick. De fick komma in o så fikade vi lite. Eller fika o fika, vi åt frukt o det dracks kaffe. william kröp runt här o skulle bita på allting. Det är verkligen fart i den gullrumpan nu sedan han lärt sig o krypa. var jättekul att de kom på besök..gillar när folk kommer o hälsar på =)

nu i skrivandets stund ligger elliott på golvet och har nästan lyckats flytta sig själv från rygg till mage faktiskt.. e bara det att armen är ivägen.. så vilken dag som helst kommer det nog att funka för honom med =) Man blir så stolt och glad över vartenda litet framsteg de gör nu; det händer massor hela tiden ju.

Nää..om man skulle ta o duscha av sig lite..är klippt genomsvett efter kvällspromenaden jag o elliott va ute på nyss. Har inte använt stegräknaren idag, men e minst lika många steg som igår så.om inte mer.

får se om jag skriver nåt mer senare sen.. funderar på att lägga mig tidigt har haft sådan huvudvärk hela eftermiddagen som inte vill släppa, trodde lite frisk luft skulle hjälpa;  men inte!

hoppas alla haft en lika bra dag som vi (förutom huvudvärken alltså)

kramis






Kommentarer
Postat av: Katja

Låter som att ni också haft en kul dag =



Natti natti

2009-04-07 @ 21:25:50
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback