fel på min dator


2009-04-16 @ 15:50:49
alltså måste va nåt allvarligt fel på min dator. Går inte att installera nåt, installeringsrutan när man installerar nåt kan vara kvar ett helt dygn (å så lång tid tar de ju inte att installera) Går ju inte ens att installera hp uppdateringar! Sedan så fungerar inte internet explorer jämt heller., o ibland så komer det upp rutor om att windows explorer har slutat att fungera. O då har hela skiten hakat upp sig helt!!!

Vad är det för fel? blir gaalen..bara jag som e utsatt för detta?






Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan, jag skulle lägga in firefox istället för explorer.. Tycker att firefox funkar bättre och går fortare.. Kram Jenny

2009-04-16 @ 18:22:00
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback