Läggdags nu


2009-04-28 @ 22:32:53
Haft ännu en härlig dag! elliott har sovit hela natten igen, o vaknade vid 6-tiden. då fick han komma upp o ligga hos mig lite..han somnade en liten stund igen. Vi låg kvar en bra stund o bara mös, vid nio gick vi upp så han fick äta. SEdan fixades de lite här hemma o vid  halv elva gick vi ut en sväng. När vi sedan kom hem igen så låg vi o busade massor på golvet.. sen sov elliott en stund. O Vid halv två fixade jag iordning grillen så den grillade korven va klar till två då a kom hem.

vid halv fyra kom mor o syster ellen o hämtade mig sedan åkte vi till stan. Storasyster emma följde me oxå. Va skönt de va o vara o shoppa utan barn faktiskt. man hann o kolla på allt i lugn o ro.
Vart så himlans glad när vi var inne på cubus me, hittade jeansen jag letat efter hur länge som helst. De fanns dock inte i den storleken jag haft nu de senaste månaderna. Men provade en storlek mindre, o dra mig baklänges. JAg kunde ha dom! Lyckan blev total, och mitt ego blev faktiskt lite lite bättre me för den delen. Tänk att man kunde gå ner en storlek i jeansstorleken.wiiie
Det inhandlades även två par bamsestrumpor till elliott på lindex, en solmössa till elliott på h&m, trosor till mig själv på kappahl. Ja mina vänner. De va nog allt. Såg jättesnygga sandaler jag skulle kunna tänka mig o köpa med. Men pengar pengar säger jag bara..om de finns nån som e rik så får den gärna skänka lite pengar..hahaha!

PÅ vägen hem stannade vi även på citygross o handlade lite med. Blev ett par kassar med lite förnödenheter.

Nä, nu måste jag gå o lägga mig..godnatt






Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

vad roligt att du hittade byxorna till slut=). SV:Läget är väl så där här hos oss, det är lite upp och ner sedan operationen=S. Hoppas att allt är med er iaf...

2009-04-28 @ 22:40:04
URL: http://nomismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback