Lite rutiner


2009-04-17 @ 12:38:44
Ja.. elliott har kommit in i ett stadie där allt verkar gå på rutin numera.

20.00 Elliott somnar
04.00 Elliott vaknar o är hungrig, får 160 ml ersättning
05.00 ca Elliott somnar i min säng efter en stunds bökande
07.00 elliott vaknar igen, men somnar om efter några minuter
08.00-08.30 Elliott vaknar o är hungrig. Får ersättning
10.00 promenad- elliott brukar sova en halvtimma
12.00 ca Elliott får ersättning
14.00  ca elliott brukar somna o sova ca 40 minuter
16.00 ca elliott får ersättning
17.00 promenad- elliott sover ca en halvtimma.
19.00-19.30 elliott får en halv smakportion gröt o 160 ml ersättning

såhär brukar en dag se ut ungefär. SEn kan de ju skilja nån halvtimma mellan målen, ibland blir han hungrig lite lite tidigare o så vidare. Och ibland kan det hända
  att elliott sover längre efter promenaden. Men att vakna vid sjusnåret det har han gjort varje dag denna veckan o somnat om en stund igen.

ett undantag idag dock
nu har elliott legat o sovit i vagnen i fyrtio minuter dock. Detta är nåt nytt =) vi var hos min mormor en sväng efter promenaden o hälsade på. Då va han vaken, när vi gick hemåt var han vaken med. Men sen gick jag ett varv i trädgården med honom o då somnade han faktiskt. Han borde dock vakna snart om jag känner hans mage rätt!






Kommentarer
Postat av: erika

vad kul att läsa lite om era rutiner!! jag gillar att se hur andra gör o sådär, de e kul o veta. jag ger elton 150 ml nu, men ibland dricker han bara 100 o ibland vill han ha mer efter 150. hur gör elliott me maten???



ja funderar oxå på att föra in mat vid kvällsmålet som första mål o sen börja föra in vid lunch. de e lättare me mat när man är två hemma + att på dagtid kanske man e borta å sådär o då e d mkt o tänka på å ha me mat. hur tänkte ni me att välja mat tid? varför valde ni kväll o itne lunchtid??



sover han så bra pga gröten lr sov han så bra innan oxå??

2009-04-17 @ 13:16:51
Postat av: Amanda

Allt är bra med oss! ;) Har varit ute på en välbehövlig promenad! Kram!

2009-04-17 @ 15:44:42
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Linda

Awwwe vad härligt att ni börjar få lite rutiner på det hela :D

2009-04-17 @ 18:22:29
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Katja

oj så olika det kan vara =)Tuva sover mängder i jämförelse. Idag sov hon tex 30 min på morgonen, 3,5h i vagnen ute + 3o min två timmar efter det.



Lite rutin har vi också men det varierar lite beroende på vad vi hittar på under dagen.

2009-04-17 @ 18:56:35
URL: http://lillagrodden.wordpress.com
Postat av: Tess trött tokig morsa

fin blogg du har



hoppas du får en trevlig kväll





kram

2009-04-17 @ 21:37:27
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback