mätt o belåten


2009-04-05 @ 20:35:38
Va jättemysigt på kalaset förut. Goda kakor, o god tårta =) alla gullade runt me elliott, o elliotts förebild o kusin William var där me!

Efter kalaset tog jag med mig en trött elliott o gick en sväng. Han sov kanske i en kvart av den promenaden. Sedan när vi kom hem så fick han mat, jag lagade mat till A o mig. Fick bli tacokyckling i pitabröd idag. Var jättemums =)

Nu ligger plutten o sover för fullt. Han somnade för nån halvtimma sedan kanske. Hoppas han sover till sju imorn bitti åtminstone. (han brukar ju vakna några gånger på natten me o gnälla för han vill ha nappen)

Imorn blir det promenad på morgonen, ska dessutom fram o göra lite ärenden på bynn tänkte jag.

kommer inte på så mkt o skriva här just nu..så väljer o sluta när ja ligger på topp

godnatt mina underbara läsare


kramis






Kommentarer
Postat av: Mad

vad gott det låter!!

2009-04-05 @ 20:58:04
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Katja

Natti natti

2009-04-05 @ 22:36:34
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback