snabbinlägg


2009-04-24 @ 10:54:44
Idag händer det mkt. gick lite innan nio ner till jobbet då det var en som går i pension som bjöd på tårta idag. Var jättegott. O vad alla tanter höll på å gullade me honom =) men de förstår jag de, han är ju söt o charmig redan nu. undrar just hur de blir när han e stor, han kommer nog bli en hjärtekrossare..haha)

Nu har lillen vaknat med så han ska få mat o sedan ska vi sätta oss i bilen å bege oss till citygross för storhandling bara han o jag. ska bli spännande o se hur de går.

Ikväll ska ju A o jag ut o äta o sedan gå på bio med, elliott får va hemma hos sin farmor o farfar =)






Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de finns mer o mer pojkkläder tycker ja. många tuffa kläder som man kan hitta. ja de känns som de inte finns nått annat man hinner med:P jo allt e bra me oss annars. själv då`? kram

2009-04-24 @ 14:23:50
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack ;) Gud så mysigt att gå på bio!! Men det dröjer väl för min del, mjölkmaskin som jag är ;)

2009-04-24 @ 15:27:52
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback