Svar på en fråga :)


2009-04-05 @ 19:02:24
fick en fråga från en läsare förut, alltid lika kul =) :

Cilla: Hej! Har läst din blogg ett tag nu, utan att kommentera. Roligt att läsa om dej och din familj :) Nu kom jag på en fråga också, bor ni i hus eller lägenhet? Kram!

Hej hej :) vi bor i ett hus; 4 rum o kök i ett litet samhälle i östergötland. Har gjort det sedan februari förra året. Så skönt o ha egen trädgård att kunna gå ut i när det är fint väder. Om du kikar i kategorin the house så kan du läsa massa inlägg om renoveringen av huset :) Ha en fortsatt trevlig dag och vad kul att du e en trogen läsare :D kramis








Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack för ditt svar! :) Låter underbart att bo i hus! Längtar själv till ett eget hus. Hade planer att bygga hus för några månader sedan, jag och min sambo, men sedan fick vi reda på att jag var gravid, och då ändrades planerna. Hehe :) Ta hand om dej och din familj och må gott! Kramar

2009-04-07 @ 00:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback