Usch..


2009-04-18 @ 20:05:20
ingen bra dag detta. Elliott har sovit dåligt inatt o borde ju varit trött o sovit på dagen. Men icke. Vet ni hur länge han sovit totalt på dagen? 1 timma o tio minuter.

(med vi menar jag elliott o jag, A har inte haft tid me familjemys idag)
-Tidigt i förmiddags tog vi en liten promenad på ca 30 minuter. 20 minuter av dom sov han, sedan vaknade han.
-Vi åkte till mjölby o shoppade lite vid halv ett tiden, han sov 10 minuter i bilen.
-Vi åkte från mjölby vid tvåsnåret, han sov 25 minuter (vi stannade på mc'd driven)
Vi gav oss ut på promenad till bynn vid fyra för jag behövde handla o han skulle få försöka sova lite o tänkte att han säkert kunde sova lite eftersom han ätit innan o då blir han ju trött.MEn icke! Fick lämna honom hos mamma för han tjöt i vagnen. Så fick gå o handla utan barnvagn.
När vi gick hemåt vid 5-halv6 somnade han då äntligen. Hade precis dragit för insektsnätet på vagnen o satt på monitorn o tänkte börja marinera köttet när de tjöt till i monitorn. Då hade han sovit i 15 minuter.

och nu har andreas försökt natta elliott i en kvart- tjugo minuter o han har tjutit hela tiden..men nu verkar de äntligen blivit tyst.

Hoppas min lille kille kan sova hela natten nu, inte för min skull..Men för hans skull!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback