AVRUNDAR LÖRDAGEN MED ATT SÄGA GODNATT.


2009-08-22 @ 21:48:08

Det är inte långtifrån att ögonlocken slås ihop lite då o då..e trött som ett as! var jättetrevligt på kalaset förut. Smakade faktiskt lite tårta. Vart dock en yttepytteliten bit o kände inte att de smakade mera heller..de va skönt de. Lite godis har ätits med..men inte överdrivet mkt. Vart belåten långt innan jag brukar kan jag säga =)
ikväll somnadelilleman halv åtta, han brukar somna 6-7 annars. Hoppas på en bra natt för pappa a's skull då det faktiskt e han som ska ha jouren. sen om han hör honom är en annan femma..de brukar oftast bli så att det är jag som hör o får ta honom i alla fall!

imorn är det en ny dag med nya tag, o imorn avgörs en tävling o en annan påbörjas.
godnatt kära läsare <3



veckans blogg v34 Anne-lies blogg







Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Oj det var tidigt. Oscar brukar somna mellan 21-22. Han vill ju vara med oss och kvällsbusa :)

2009-08-22 @ 22:11:00
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi tack för påminnelsen, har nu uppdaterat. :D

Krama

2009-08-22 @ 22:41:39
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh tack Söta Emelie!

Skönt att du förstår vad jag menar..

Hihi vi kan skaffa oss ett mamma gäng, käka chips så vi får stora rövar och gå på bredden på vägarna så INGEN kommer förbi.. :p



Krama

2009-08-23 @ 12:44:39
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback