BURR


2009-08-31 @ 12:43:13
sitter här o småhuttrar lite framför minpcn. Det är inte så skönt ute idag, eller rättare sagt..det var inte så skönt på morgonpromenaden. Innan vi gick ut va de 11-12 grader när jag kollade. så fick bli långärmad tröja o jacka på de på elliott. Dessutom så åkte åkpåsen fram..de blåser ju ändå kallt ute me så tyckte det var lika bra o ta fram den så han inte frös.  Under promenaden vart man ju jättevarm alltså, men nu när man varit inne ett bra tag o så så känner jag hur frusen jag börjar bli..isch!
Får nog bli en varm lång dusch sen när A kommit hem tror jag =)
O så funderar jag på att åka till ica o handla lite så jag kan baka matbröd sen. MUMS!




veckans blogg v36 Susannes blogg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback