DAGEN E SNART SLUT.


2009-08-25 @ 18:14:18
här sitter man nu..trött, hungrig. Lilleman somnade nyss. Orkar inte laga någon mat heller..va bekväm jag vart. Undrar va man ska göra då?
Mammaträffen var jättetrevlig som vanligt. Var skoj o se hur de två andra hade vuxit med då det var längesen vi sågs sist. Elliott hade myror i brallan som vanligt..fick springa o hämta honom både här o där när vi fikade =) kände dock att jag fick så ont i mitt ena knä när jag satte mig på huk för o ta upp honom..så vågar inte träna mer idag =/ hade tänkt o använda crosstrainern ikväll, men det får helt enkelt vänta tills imorn kväll om det känns bättre då.

nää..har inte så mkt mer o säga just nu känner jag

glöm inte o nominera din blogg eller nån annans blogg i veckans blogg tävlingen


veckans blogg v35 Amanda o Oscars blogg






Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas knäet blir bättre på dig. Men som du säger, är det nog bra att vila det ikväll så du inte skadar det mer. :/ Du är ju så duktig med ditt tränande ändå. :) Vi måste lyssna på våra kroppar. :)

2009-08-25 @ 18:54:19
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback