DET ÄR TYST HONS FAMILJEN JOHANSSON/KARLSSON


2009-08-22 @ 13:11:56

Så tyst o skönt det blev i huset nu då. Lilleman sover, a ska snart åka iväg på fotbollsmatch, o jag sitter här o kollar runt lite. Känns som att denna tystnaden o ron behövs just nu då de känns som att någon kastat tusen stenar på min panna o tinningarna. AJAJ..inte skönt! inatt ska jag sova ordentligt..A ska få ta jouren.  Har sådana problem med o sova om nätterna. Först e jag jättetrött på kvällen o går o lägger mig men kan ändå inte somna på en bra stund, sedan vaknar jag hur många gånger som helst. Tror de beror på att jag fortfarande e rädd över att man inte ska höra lilleman när han e vaken o sen blir ju resultatet att de blir svårt att somna om igen. Hoppas de tar slut på mina dumma fasonern snart.. man hör ju faktiskt in dit!

tänkte strax ta mig lite lunch, o sedan slappa på soffan medan han fortfarande sover. sedan blir det en liten promenad till  kalaset som är  kl 15 hos syster  E då hennes kille J  fyllt år.  har gjort en ny variant på kladdkaka jag tänkte testa då.

ja, de e de som händer just nu.. köpte godis på ica förut me..så de ska avnjutas ikväll =)



veckans blogg v34 Anne-Lies blogg







Kommentarer
Postat av: Emma

Hem har vi :)Men det är ju Halmstad energi och miljö står det för. Jo hoppas ocks på en god natt! Ni med!

2009-08-22 @ 21:43:12
URL: http://www.gaffelroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback