ELLIOTT- 100% BUSUNGE


2009-08-01 @ 20:26:12
Man kan ju lugnt säga att Elliotts nya t-shirt som jag köpte på johannamarknaden för ett par veckor sedan verkligen stämmer in bra på honom. det står ju 100% busunge på den, o igår så va de som att han vart lite, lite extra busig en stund tack vare att han hade på sig den ;D



fjärrkontrollen till dvdn är alltid lika spännade att lyckas få ner från bordet


mamma- ge mig kameran


jag sa ge mig kameran- jag vill leka med den.


tralalalala-vadå? jag gör ingenting-försöker absolut inte att nå grejerna som ligger på bordet.


Gud vad jag skrattade när jag tog denna bilden. Elliott låg o bet o sultade på denna leksaken samtidigt som han skrek, jormade o pratade i den..token!






Kommentarer
Postat av: Malin

Han e en söt busunge:)

2009-08-02 @ 21:05:47
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback