EN MYSIG EFTERMIDDAG.


2009-08-16 @ 18:48:00

Vilken trevlig eftermiddag vi haft =) när vi va hos mor o åt lunch förut (jag hade iofs med mig egen eftersom jag inte äter smörgåstårta) så bjöd de in sig själva på fika hit hos oss kl 16. Detta tyckte jag var ett bra initiativ =)
Åkte till ica och köpte maränger, två byttor glass, grädde, bananer o lite frukt samt chokladsås. Så när de kom hit förut så bjöds det på marängsvish (stavas de så?) eller ja, de fick plocka ihop det själva..men iaf. Hade dessutom gjort fruktsallad och köpt magrare variant på grädde (milda visp 20%) som jag själv åt. så blev en tallrik fruktsallad med en liten klick sådan grädde på och så smakade jag yttepyttelite glass med. FAsen va de här går bra än så länge =)
VAr verkligen jättetrevligt att de kom hit o så roligt elliott och hans kusin W hade.
När de hade åkt hem så satte vi igång operation "flytta in elliott till hans egna rum." det gick väldans bra. är nu bara lite tavlor och sådant som ska upp på väggarna. Har dock försökt o lägga honom i sängen då han e jättetrött...men han bara gnäller. fast det brukar han ju göra ibland annars me på kvällarna så tror inte det beror på rummet faktiskt.

jaja..ska bli spännande o se hur natten kommer o gå sen när han väl somnar.. tror de kan gå bra faktiskt =)



o nu är det inte långt kvar på röstningen till veckans blogg heller.. så snart måste jag räkna allt o kolla ip-adresserna..o sedan tillkänna ge vinnaren..spännande!
men som sagt, ni kan fortfarande rösta. tävlingen slutar ju klockan 20.







Kommentarer
Postat av: Tezzan

Åååhhhh jag vill ju oxå flytta in alicia i sitt rum men min hyresvärd får ju inte tummarna loss o börja att renovera till mig..dumma,dumma... men men man skulle faktiskt kunna flytta in säng o så men ajg vill ju sätta upp gardiner o tavlor o hyllor o sånt juu... :(Aja det kommer nog snart...Puss o kram

2009-08-16 @ 21:21:52
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback