EN SEG FÖRMIDDAG


2009-08-15 @ 13:35:02
usch, vet inte va det är me mig.. när så trött o seg idag känns de som. elliott ville itne sova i sin säng förut så jag tog upp honom o så gick vi en långpromenad istället. vi va ute i över en o en halv timma o fick ihop över 10000 steg =) lilleman somnade o sov som en stock en timmes tid under promenaden. det var skönt o se.

ska snart ta o börja dona lite med pajen som jag ska ha med mig ikväll..bäst o sätta igång innan elliott somnar så han inte vaknar av matberedarljudet. han kommer iofs inte gilla ljudet i vaket tillstånd heller så.

de blir nog inte mkt mer skrivet här idag tror jag.. a e o spelar fotboll o jag har en miljon saker ja känner att ja vill ha klart o de går ju inte så snabbt när man har en liten son till busfrö heller :)

hoppas ni alla får en trevlig lördagskväll.kramis






Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag har funderat en hel del på att beställa mina journaler från lund och sen kontakta mitt försäkringsbolag och se om jag kan få ersättning från dem. I så fall kanske det kan täcka upp mellanskillanden om jag skulle bestämma mig för en operation. Tror inte jag vill i dags läget, men jag borde ju få någon slags kompensation från dem med tanke på att andra människor har sjukt lätt att få stora summor för ärr dom fått efter att ha skadat sig på andra sätt. Ärr som inte ens syns. :/



Oh, va bra att du inte har nått godissug. Själv föll jag lite för frestelsen men inte så som jag brukar. Åt några få bitar och kände att det var inte något speciellt med det. Skönt att kunna känna så. :) Tänkte jättemycket på att nu när jag kämpat så mycket så skulle jag inte sumpa de. :)Och några få bitar gör ju ingen skillnad när man rör på sig så mycket. :)



Allt väl med dig idag? Låter som om du har mycket att stå i. Hoppas ni får en riktigt trevlig dag och kväll. :)

Kram

2009-08-15 @ 14:20:12
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Matilda gillar inte heller otäcka ljud såsom stavmixern. Men ibland måste man ju använda den.



Ha en bra dag



KRAM

2009-08-15 @ 14:37:21
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback