FÖRSTA NATTEN I EGNA RUMMET


2009-08-17 @ 07:37:57
så nu var Elliotts första natt ihans egna rum avklarat. Och hur gick nu detta? det gick jättebra när han väl hade somnat. han brukar somna vid 18 tiden. Igår va han jättetrött å dags men vägrade o sova..han gapa ju o skrek o hade sig..men icke gick de o sova. I slutet satte jag mig inne hos honom så någon var där så han inte skulle känna sig ensam när han somnade. han vart tyst en stund iaf..sedan började han o skrika. satt därinne med datorn o famnen o fixa lite me bloggen samtidigt.och det var då jag råkade radera istället för att godkänna hälften av alla kommenterarerna till röstningen =/  klantig jag är..jag vet.
 Men men..någon gång efter nio somnade han sen iaf gullpojken. och han har sovit som en prins. vaknade runt halv 6 o ville ha välling. sedan somnade vi en timma inne hos mig i sängen igen.

skönt värre =)

  






Kommentarer
Postat av: CiliaH

Skönt att det gick bra ävenom det var lite svårt att komma till ro.



Hoppas ni får en bra måndag



KRAM

2009-08-17 @ 09:24:04
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Emma

Skönt det gick bra med sova i sitt egna rum :)

2009-08-17 @ 11:23:40
URL: http://www.gaffelroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback