GIFTEMÅL?


2009-08-13 @ 17:50:41

fråga: Liten kryssning låter mysigt :) Har ni några planer på att gifta er i framtiden?

svar: nja, de vet jag inte. självklart vill jag gifta mig.men det är inget vi pratat om så. Är en sådan där romaniker så jag vill inte att de ska vara nåt vi sitter vid köksbordet o bestämmer  "nästa sommar gifter vi oss" Utan jag är mer av den åsikten att om man ska gifta sig så ska de vara för att sambon överraskat med  att gå ner på knä och fria.

så vi får väl se va famtiden har att utvisa ;P







Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Hur funkar det med röstningen om min sambo vill rösta och vi bara har en dator, då har ju vi samma IP? samma med kompisar och deras respektive...kram

2009-08-13 @ 18:22:49
URL: http://nomismamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det är så jag tänker. Vet ju inte hur det känns att få barn, men jag kan ju tänka mig hur stort det är och självklart är det värt all smärta i världen. :)



Ja, det låter riktigt mysigt. :) Tror ju inte att era nära o kära skulle ha nått emot att ha er lilla charmknutte?! :) Okej, lika länge som oss då! Fast vi hade vår 5-års dag den 5:e mars i år och den 1:e oktober har vi 4-års förlovningsdag. :)

Kram

2009-08-13 @ 18:33:33
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback