JAHA, DET VA DE ROLIGA


2009-08-12 @ 21:08:10

HAde fixat allting me bloggtävlingen, diskat elliotts flaskor o hoppade för en stund sen in i duschen. tänkte gå olägga mig i sängen o se på förlossningskliniken /riskförlossningar då a sitter vid stora tvn o ser på fotboll. Vad händer då?? jo, de står ingen signal på tvn i sovrummet vilket innebär att jag får skippa programmet jag längtat efter o få se i nästan en vecka. SKIT!
egentligen tycker jag att a kan skippa o se på fotbollen o låta mig få sitta där eftersom det är han som gjort så de blivit så. antingen så blev de nåt när svärfar o han tog ner parabolen förra veckan för o sätta upp vindskivorna, eller så blev de idag när elliott drog i antennkabeln som kommer ner från vinden igenom min garderob o är sträckt. Ja ni hörde rätt..A har dragit den igenom min garderob så den inte ens går o stänga för sladden är så spänd. ser illa ut o ha en antennkabel hängandes spänd i luften i sovrummet..jag vet.
så jaa..ska man behöva ta detta ??? (ursäkta e lite besviken o sur på min kar som just nu i mina ögon är ganska ohändig faktiskt, förlåt älsklingen min men du e duktig på massa annat ju.)

så nu har jag reagerat av mig.







Kommentarer
Postat av: Prinsessan Diana

det är som här, hatar fotboll!!

2009-08-12 @ 21:39:18
URL: http://dianahansson.blogspot.com
Postat av: Katja

Ser också framemot att se det var vecka. Förstår att du blev besviken =(

2009-08-12 @ 23:12:48
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback