KLANT, KLANT, KLANT


2009-08-26 @ 10:05:53
dessa orden ekar i mitt huvud just nu. Är så irriterad på mig själv så jag inte vet vart jag ska ta vägen i princip. För tjugo-tjugofem minuter sedan gav vi oss ut på promenad. Det regnade inte ute då. Men vad händer efter vi gått halva tiden? himlen öppnar sig o det spöregnar.. tänker glatt att nu åker regnskyddet fram. Men klantig som jag är så har jag glömt o lägga tillbax det i vagnen sedan det vart blött förra gången. De har hängt på tork o så har jag glömt o lägga tillbaka det.
Så ja,´vi får vända o gå hem igen.. drar ner skärmen så gott det går över elliott så han inte blir blöt..
Stackars liten att behöva ha sådan klantig mamma.

va nog tur att vi gick hemåt dock för nu blåser det typ storm ute o regnar!
nu blir det bilen o bvc.


veckans blogg v35 Amanda o Oscars blogg






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

ja, det är en bra motivation=) och vi har faktiskt gått ner ett halvt kilo var redan sen i måndags! tror det är promenaderna ;)

2009-08-26 @ 10:31:42
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback