NI KAN FORTFARANDE RÖSTA VISST =)


2009-08-09 @ 10:53:39
de går visst att rösta fortfarande va dumma jag som hade missuppfattat de hela. Stod ju till och med söndagen kl 00.00 å då så tog ju jag de som att de va 00.00 till söndagen inte till måndagen. Tänk så fel det kan bli

så mina kära underbara läsare..det är inte försent. Ni som inte har röstat har fortfarande chansen att rösta på denna bloggen som månadens blogg =)

Gå in här och rösta om ni tycker att denna bloggen är värd o bli månadens blogg. Så, inge mer tjat nu..


Det är ju faktiskt så att det inte bara är jag som format denna blogg, det är ju alla läsare som gör bloggen till vad den är delvis, och de som kommenterar med. Utan er hade nog inte bloggen funnits så länge som den gjort tror inte jag. det är så roligt o skriva inlägg o sedan få kommentarer o kunna kommentera tillbaka. Och så roligt o kika in på era bloggar o kunna läsa om allt möjligt o kunna kommentera där me =) ja, bloggen lite som ens kontakt med omvärden.

Ni är underbara mina läsare, oavsett om jag vinner eller inte..det är bara så det är <3






Kommentarer
Postat av: vera

hmm, det låter jättekonstigt. men mail blogg.se och kolla om dom kan hjälpa dig?

2009-08-09 @ 10:56:40
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback