NU ÄR PAJEN GJORD


2009-08-15 @ 16:08:07
Nu är äntligen kycklingpajen gjord. Det tog sin lilla tid vill jag lova, elliott kröp runt o ryckte mig i benet x antal gånger o sen kom jag på att ja hade glömt köpa champinjoner mitt i allt. Fick ringa min kära mor o be henne åka o köpa o komma hit med, tack mamma! O nu ligger lilleman o sover me så jag passar på att ligga på soffan o slöa, jättegött faktiskt =)


(klicka på bilden för o komma till mitt recept) har dock inte smakat än så vet inte va skalet smakar. men det andra har jag ju ätit förr fast me fetare pajskal..hihi!






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mums mums :D Det där ska jag prova tror jag bestämt!

2009-08-16 @ 19:26:42
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback