NU VET JAG VAD ÖVERRASKNINGEN ÄR


2009-08-24 @ 18:57:27
Jani..säg de som varar länge :P

A satte sig vid datorn de första han gjorde när han kom hem från jobbet. trodde han fotbollssurfade eller nåt..
Efter ett tag får jag höra: "emelie det fanns inga platser kvar på vikinglines kryssning..vad ska vi göra då"
Jahopp muttrade jag för mig själv, de va den överraskningen.  ( vadå sent ute? han har ju haft hur lång tid på sig som helst o boka. O så har de låtit som att de redan va fixat)
Så vi ska alltså på kryssning torsdag-fredag.
 Var svårt o hitta nåt som passade oss dock.  på silja så fanns de bussavgångar dit, men ingen hem..kul o åka 7-8 mil för o ta sig hem. o vikingline hade som sagt inga platser kvar. Så vi har bokat resa med BIRKA CRUISES.. den bussavgången går faktiskt till och med här hemifrån..inte illa pinkat =)

någon som har nån erfarenhet av att åka med birka? aldrig åkt med dom förut så vill gärna höra åsikter =)



veckans blogg v35 Amanda o oscars blogg






Kommentarer
Postat av: vera

birka är BÄST!

finaste båtarna! ooh. hoppas att det är fint väder, för då öppnar dom upp taket över dansgolvet på natten :D

2009-08-24 @ 20:33:17
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback