OM NI INTE MÄRKT DE FÖRUT


2009-08-03 @ 10:49:31
Om ni inte märkt det förut så har jag otroligt svårt för att fatta beslut om saker o ting.  Speciellt när det finns flera olika alternativ. Vissa grejer kan jag vara tvärsäker på o säga att såhär vill jag ha de, eller det här vill jag ha. Men inte när jag har massa olika och välja bland!!

Just nu så velar jag fram o tillbaka mellan om jag ska välja 3 eller telenor som operatör för mobilt bredband. Detta för att jag kommer att köpa datapaket från något av dessa ställen. 3 är ju bäst säger alla, men sen har ju telenor just nu gratis anslutningsavgift (250 kr annars) sedan så har ju de en rosa dator vilket jag gärna skulle vilja ha!

Hos 3 så ingår det ju dock ett kraftfullt power 3g modem på en dator, och på en annan allriskförsäkring. Allriskförsäkringen kan ju va bra o få gratis för annars är man så snål oftast så man inte tar de som tillval.

Usch..jag står verkligen i valet o kvalet.

Hade 3 haft en rosa dator så hade jag aldrig ens tvekat..men nu verka de ju inte ha de :(

hur ska man göra?






Kommentarer
Postat av: Mad

vad är viktigast? ett välfungerande internet eller en rosa dator?

2009-08-03 @ 11:24:50
URL: http://mamamad.se
Postat av: Anne-Lie

Tyvärr sklle jag aldrig välja 3. Jag har bara haft problem med dom och min kompis också. Tyvärr bara dåliga erarenheter=S

2009-08-03 @ 11:51:31
URL: http://nomismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback