SÅÅÅ


2009-08-31 @ 17:31:23

nu har jag bestämt mig för att det inte kommer att bli flera veckans blogg tävlingar, dels för att de inte finns intresse för det, o sedan har jag fått flera kommentarer om att det inte uppskattas så då är det lika bra att sluta, för vill ju inte bli av me mina fina läsare =)

kommer självklart att göra reklam under varje inlägg för denna veckans vinnare med.. är ju inte shysst mot henne som vunnit o bara sluta så tvärt! Men sedan är det slut på det hela. Lovar att ni inte ska behöva höra "tjatet" mer,o att ni kommer slippa se reklamen för't..

 

over and out

 


veckans blogg v36 Susannes blogg







Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Äsch jag tyckte ju att det var en kul grej! Trist att inte fler gillar det :(

2009-08-31 @ 18:17:11
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Men vad tråkigt att folk klagar :(



Kram

2009-08-31 @ 18:40:58
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback