SÖTUNGEN O MAMMAN MED SKOSKAV


2009-08-12 @ 12:07:24

Nu är vi hemma efter en långpromenad. Var riktigt skönt ute o solen sprack till och med igenom mellan de mörka molnen. Inte en enda droppe regn fick vi på oss idag, vilket vi diggar starkt =) 10000 steg har vi redan gått o fler lär de nog bli idag. (ska ju storstäda här hemma o sedan kanske de blir att man går fram till byn o köper lite ingredienser för bakning av matbröd om orken o lusten finns. De som tar emot är dock att jag lyckats få skoskav på båda lilltårna, och på ena hälen. det gör inte gott vill jag lova!)
Efter promenaden tog vi en sväg till elliotts mormor o lämnade tillbaka hennes stegräknare då min kom med posten igår så behövde jag ju inte låna den mer. Elliotts moster E o kusin W var där med så det blev en hel del bus på golvet för elliott. W är så kelig o gosig o ska mysa o greja emellanåt, elliott kanske inte direkt har lärt sig att uppskatta det ännu. Men som mamma o moster så tycker jag att det ser helmysigt ut när w kryper intill elliott o ska gosa.

Elliott fick nyss i sig lite mat och nu ligger han o sover. Första napen sedan han vaknade vid 6 i morse..hoppas han har ro till att sova en stund, det behöver han. O jag sitter här framför datorn o tänkte ta o kika in lite på bloglovin' o se om några bloggar har uppdaterats me nya inlägg, hoppas.


återkommer lite senare ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback