TGIF


2009-08-14 @ 07:02:05
godmorgon på er alla underbara, gud så skönt att det är fredag igen, det betyder att helgen är på ingång. Denna natten har faktiskt inte varit så rolig..elliott har vaknat flera gånger inatt me, o så sitter han där o skriker o babblar, eller oxå står han upp o stirrar på en tills man tar upp honom. Han har sovit i våran säng till o från under hela natten, och det gillar jag inte..men va ska man göra när man är trött o bekväm av sig? hade han legat kvar i sin säng så hade han säkert varit vaken ännu längre.

jaja..huvudsaken är att det är helg, det slår allt =) har nu suttit här och plåstrat om mina hälar o tår..tagit dubbla plåster..så nu ska vi iväg på promenad snart. förhoppningsvis smärtfritt =)

off we go






Kommentarer
Postat av: Anna

När Alexander krånglar som mest så brukar även jag lägga honom bredvid för att det är bekvämast. Man vill ju få lite sömn under natten. Hoppas krånglet slutar för er snart!



2009-08-14 @ 07:31:05
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Carolina

Oj, vad mycket en dörr kostar. :/ Inga roliga pengar. Hoppas det blir fint. :)

Tack detsamma och hoppas du får en skön promenad.

Kram

2009-08-14 @ 07:37:17
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Jobbigt med en sån natt, hoppas det blir lite vila under dagen då istället.



Kram

2009-08-14 @ 07:48:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Eva

hej hej..min natt har inte varit så rolig heller..milo vaknade runt 2 och vägrade somna om i sin säng =/ fick lägga honom hos mig och då somnade han direkt utan napp....men då sover man juh själv som en kratta..ska nog äta frukost nu..jag fick ligga kvar till 10!! magnus var snäll nog och gick upp klockan 8 =)

2009-08-14 @ 10:34:38
Postat av: emelie o elliott

till eva: aj då, inte kul,men va skönt att du fick sovmorgon. E vaknade ju igår när vi pratade me varann, sedan somnade han sedan vaknade han en stund senare när jag lagt mig, sedan igen..o sen tog jag upp honom så han låg hos mig. när han hade somnat så lade jag över honom. sedan vaknade han senare på natten igen, o då hamnade han hos mig igen. så har han legat där o fart runt. har fått flytta honom från hans pappa gång på gång då jag inte tycker att han ska störa honom när han ska upp o jobba. SEdan vaknade elliott pigg som jag vet inte vad strax innan 6. kul jul, gick inte o få honom att somna om efter vällingen idag heller. menmen..de e ju så. de har bättre nätter o sämre nätter. Va ju iaf snällt av magnus o ta honom så du fick vila dig, för nästa vecka e de ju kört. kramis

2009-08-14 @ 10:47:53
Postat av: Eva

ja precis nästa vecka får jag ta alla nätter..usch jag längtar inte =/ inatt sov han mycket bättre , vaknade inte förrän halv 6 ville äta och sen sov han hos mig till 9 =)

2009-08-15 @ 11:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback