award och utmaning =)


2009-12-16 @ 11:59:38
fick en award av gulliga forvirrademorsan. Blev samtidigt utmanad att berätta tio saker om mig själv
Detta kan ni ju få veta:
-jag är livrädd för att gå själv i mörkret
-gillar gamla klassiker filmer så som dirty dacning, cocktail, pretty woman.
-tycker inte om att sova ensam i huset ; brukar då oftast ligga o lyssna efter oljud o inbilla mig saker
-min favoritblomma är orkidé
-jag är riktigt trög när de gäller att ta tag i klippning- brukar oftast ta ett år innan jag väl tar mig i kragen..illa!
-jag gillar att baka o laga mat o dona i köket..innan elliott kom så gjorde jag typ inget annat än o laga massa långkok o baka massa gott- nu har man inte tid till de på samma sätt längre dock!
-i januari blir jag moster igen =)
-jag har tre systrar- alla våra namn börjar på E.
-jag är ett riktigt godismonster.
-när jag var liten vart jag retad för att jag var tjock- och det är nåt som förföljer mig ännu idag delvis- att man inte ska duga i andra folks ögon o att de viskar o pratar illa om en bakom ens rygg. Självförtroendet har blivit bättre på sistone dock- men det finns ändå vissa dagar då man ännu går o bryr sig alldeles för mkt om vad folk tycker tyvärr!

jag utmanar: Johanna, Carolina, Emelie,lyxmamman






Kommentarer
Postat av: Therese

Dem första fem punkterna e vi exakt lika på!Kunde lika gärna varit jag som hade skrivit det..ti hi..Laga mat har jag blivit sugen på att göra nuförtiden,gillade inte det förr..men det var roligt att se att vi var sååå lika på många punkter..ha en underbar dag gumman!!En sak till,JAG tycker att du e super vacker!!HAr oxå blivit retad så där var en punkt till som stämde in på mig oxå,så ajg vet hur det e..HA det bäst o pussa Elliott..Puss o kram

2009-12-16 @ 14:36:34
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback