BAKDAG IDAG.


2009-12-01 @ 19:34:14
Idag har vi haft en liten bakdag här hemma Elliott o jag. Gjorde ju pepparkaksdegen igår, och idag blev det utbakning av degen. Elliott satt där snällt i sin stol o kikade på o lekte medan jag bakade..så snäll så =) Men fy vad mkt deg jag hade då!! Skulle bara göra en halv sats av pepparkaksdegen- o ja..de gick ju bra ända tills jag tog i kryddorna. Då tog jag i så mkt kryddor som de skulle va för en hel sats. Så va ju bara o späda ut allt så de blev en hel sats!

I eftermiddags när A kom hem blev det dessutom pepparkaksmuffins. Så nu har jag laddat upp med lite mer bakverk till helgens kalas =)

Har fått ett bra recept på pepparkakor förresten =) kommer lägga ut de jag använde o det senare..

allt bra med er annars?
måste väl ta o kolla in blogkollen- inte kikat där sen igår förmiddag (tror jag?)






Kommentarer
Postat av: Carolina

Det blev jättefint gumman! :)

Dock är det lite svårt att se vad man skriver i kommentarsfältet. Men det går ju alltid att markera det man skriver. :)

Hoppas ni har en trevlig kväll!

2009-12-01 @ 20:04:12
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Mysigt med ny design här inne. Men du det är svårt att se vad man har skrivit här i kommentarsfältet... Kanske vit text här, eller annan bakgrund?



Krams

2009-12-01 @ 20:14:14
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Här bakas det också. Lussekatter på schemat ikväll :D



KRAM

2009-12-01 @ 20:17:04
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback