kväller.


2009-12-22 @ 19:36:43
Då va de kväll igen o här sitter jag i soffan framför brasan o huttrar lite samtidigt som jag nu bloggar o kikar lite på 2 1/2 män. Blir nog att lägga sig tidigt ikväll då det aldrig blev nån nap när elliott sov i förmiddags. Måste väl kika på de första 10 minutrarna av Anna ankas jul med o sen byta kanal för att man tycker det blir så pinsamt!

Kom precis på att jag måste duscha med- va jobbigt det blev!

Imorn ska de donas till tusen känns de som. Huset ska städas riktigt ordentligt, det ska göras mimosa sallad, jag ska baka lite matbröd, och så ska jag se om ja inte kan göra den där kolacrispen..fullspäckat med andra ord! MEn nåt litet inlägg ska vi väl kanske kunna åstadkomma ;)

nää..nu är de väl bäst att ta tag i de där duschandet då- får väl ta o krypa ihop under täcket i sängen sen o kika på tv när jag gjort de!

godnatt allihopa ifall jag inte kikar in mer ikväll.
kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback