måndag igen!


2009-12-14 @ 09:22:25
godmorgon på er alla.
måndag igen, vilket innebär att de förhoppningsvis kommer bli bättre med uppdateringar =)
HElgen har varit kanon, men ack så fort den ska gå jämt då!!
Julbordet i lördags var supergott´-men så mkt folk det var. Vi har varit där o ätit julbord hur många år som helst nu känns de som, o de har alltid varit i stort sett tomt. Men när vi kom i lördags så var det fullsmockat! De enda jag har o klaga lite på är att de hade skurit upp skinkbitarna så lustigt så man knapp fick någon skinka- var bara massa fett! O sen var prinskorvarna o kötbullarna kalla..värmen kan inte funkat som den skulle därframme.
igår va de ju lucia, elliott gick runt klädd som tomtenisse hela dagen. Han var så söt så =) O sen på eftermiddagen kom lite folk hit på lussefika- o elliotts kusin w hade oxå tomtenissedräkt på sig! de va så gulliga när de sprang runt här o busade =)

Nu sitter jag o väntar på att vc ska ringa upp mig så jag kan prata med bvc sköterskan så ´jag vet hur de ligger till med nästa vaccinering o allt ju.

när ska era barn få sin nästa dos av svinisvaccinet?

hörs senare, för nu ringer de nog snart!






Kommentarer
Postat av: Emma

Vi skulle få den när vi kommer dit för ett års kontrollen som vi skulle ha 12 januari. Men det berodde på något minns inte vad men kanske om det finns eller så. Har inte engagerat mig i det än haha :) Litar på att vår BVC-Lotta fixar och håller koll på det! :P

2009-12-14 @ 09:43:46
URL: http://gaffelroad.wordpress.com
Postat av: Nina

åå grattis. du vann lektält :D va roligt :D

2009-12-14 @ 10:00:03
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Från 11 jan är det vaccinering av dos 2 här. Hoppas ni får en bra dag!



Kram

2009-12-14 @ 10:54:28
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback