sådär ja.


2009-12-09 @ 19:09:23
då var snart "lille patteklappardagen" (som de säger häromkring) snart slut. Lilleman sover sedan en halvtimme tillbaka ungefär. Han var jättetrött när vi lade honom eftersom han haft en riktigt orolig natt med vaknande 2 gånger i timmen o sen vaknade han vid kvart över 2 och somnade inte om förrän efter halv 4..o på allt detta så sov han bara ca 30 minuter förut när vi var på väg hem i bilen.
såå..trött var ordet ja!
Ska strax ta o fixa iordning elliotts presenter tills imorn..har ju som sagt som vana att skjuta upp saker o ting. Har planerat att slå in hans födelsedagspresenter hur länge som helst- men de har bara inte blivit av. Så nu ikväll- nästan i sista stund får jag ta o göra det! har ingen annan o skylla än mig själv ju!! det är bara sådan jag är!
Imorn förmiddag kommer elliotts kusin w o moster E på besök, även mor o sis ellen skulle komma en sväng innan ellen började jobba..de vill ju även fira elliott på hans födelsedag- trots att de firade honom i helgen! SEn på eftermiddagen kommer nog svärmor o svärfar hit en sväng med..
Så ja, imorn blir det full rulle igen, o de gillar vi =)

kan ju berätta lite om vad vi fick med oss hem idag mer- hade ju presentkort på kappahl- så köpte en svart lång top med paljettränder på..var jättefin- och sedan köpte jag två randiga topar för 199:- med; lite baskläder går ju alltid åt =) Paljetttopen tänkte jag ha på mig på lördag kväll då A o jag ska på julbord me pappas åkeri..ska bli skojs =)

nää..slå in paket var det..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback