ÅÅÅH


2009-02-28 @ 14:40:35

Ibland blir jag bara så jädra irriterad. Är hur mkt katter som helst som springer runt här i våran trädgård, antar att de ser våran trädgård som världens största bajslåda. För det är fasen bajs överallt. Hur roligt är det på en skala att få massa kattbajs på barnvagnshjulen när man ska köra lilleman till altanen då? o sen köra in vagnen efter? det är helt sjukt vad mkt högar det är alltså! O jag tycker det är äckligt att jag ska behöva torka av vagnhjulen varje gång jag har gått i VÅRAN trädgård för att NÅGON ANNANS KATT bajsat!

Blir ju roligt sen när elliott lär sig o gå o springer ute i trädgården o kletar med kattbajs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IGÅR; IDAG HATAR JAG KATTER!!










Kommentarer
Postat av: Jenny

Tur att min katt är en innekatt.. Ler.. Men jag kan förstå hur du känner.. Själv hatar hundägare som inte plockar upp bajset.. Ligger lite här och var.. Hoppas allt är bra annars.. Kram

2009-02-28 @ 15:54:56
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: cammie

hehe,var på tiden med en "avfrosting" tyckte jag..



oh,uh vad snuskigt med kattbajs..det är ju inte direkt det man vill ha på fötterna/vagnen när man är i SIN trädgård..

2009-02-28 @ 18:11:48
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback