Återträff


2009-02-28 @ 08:42:59
Igår när jag öppnade brevlådan o skulle hämta posten fick jag se ett brev som fångade mig speciellt. Öppnade det o fick se att de va en inbjudan till klassåterträff. I ÅR ÄR DET NÄMLIGEN 10 ÅR SEDAN MAN SLUTADE NIAN, de ni..jag börjar bli riktigt gammal nu.

Kommer nog säkerligen o gå på träffen, är ju så kul o träffa alla o se vad de gör för något numera. De flesta gör säkert något jättevettigt med deras liv,de har säkert pluggat  o fått nåt fint jobb. Men vad bryr jag mig om det när jag har världens finaste son, det slår allt i hästlängder ju!

Hoppas bara att flikkera jag umgicks med mkt förr ska gå med, vore såå roligt. Annars vet i sjuttsiken om jag går alltså.

skulle bara berätta.. tyckte de va kul!






Kommentarer
Postat av: emma

i vanliga fall äter hon kanske 160 på kvällen så det var ju verkligen mycket mer :) det har dock inte hänt igen...



ha en bra dag!

2009-02-28 @ 09:05:10
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mad

Gud va roligt! Jag hoppas också på en klassträff snarT!

2009-02-28 @ 09:46:36
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback